Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Noin 23 vuotta sitten kirjoittamani novellin loppusanat (löysin paperisotkujen seasta ja innostuin) 2018-02-23 21:17:08 TuijaK
Arvosana 
 
5.0
TuijaK Arvostellut: TuijaK    February 23, 2018
Top 50 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Kyllähän nuo loppusanat 5 pistettä ansaitsevat. Luin monta kertaa läpi- hienoa, runollista, syvällistä tekstiä. Olet luontainen lyyrikko ja kirjoittaja. Jo nuorena olet osannut kaiken. Mielestäni olet nimenomaan lyyrikko, runoilijasielu. :) Toki se tyyli sopii pitempiinkin teksteihin, mutta lyhyemmissä teksteissä se pääsee oikeuksiinsa, koska silloin sinulla on vapaus olla "raskas" tai pikemminkin "runsas". :D

Tämä jakamasi lopputeksti oli minulle kuin upea runo. Ihana. Rohkea. Valmis.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 

February 24, 2018
Report this comment
Jostain syystä tuo 'vastaa tähän arvosteluun' painike ei toimi, mutta tulee tämä vastaus varmaan perille kommentoinnin kauttakin. Kiitos paljon arvostelusta! Kirjoitin runoja tosi paljon jokus 10-15-vuotiaana, mutta sen jälkeen runoilu loppui melkein kokonaan ja kirjoittaminen alkoi painottua proosaan. Tuo novelli kokonaisuudessaan oli alunperin runomuodossa, ja sinä tietenkin heti huomaat sen, koska olet itse runoilija. Muokkasin runon proosaksi 17-vuotiaana, mutten ole löytänyt sitä vuosikymmeniin sen jälkeen. Selvästi näki, että tarina on muokattu runosta, niin runollisia kielikuvia olin siinä käyttänyt. Toki sellaista lapsekkuutta ja kokemattomuutta oli monin kohdin, mutta noista loppusanoista sain jonkinlaiset 'sävärit'. Ne saivat minut muistamaan sen, mikä tunne ja ajatus oli tuon tarinan taustalla. Aivan upeaa löytää tällaisia palasia nuoruudestaan. Pistää ihan herkistymään!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS