Hei Lady Oscar!
Nyt on pakko tunnustaa, että en tajua tuota otsikkoa :D Tarkoittaako se että on vanhanaikaista laulaa bluesia?
Ei tuo whisky - maku henkilöllä ainakaan ole mikään paras :D Dokailee jotain seitsemänvuotiasta kuraa :D ...anteeksi vain ko. juomien ystäville!
Kirjoitat: "Tupakointi oli yksi lukemattomista paheistani, jotka olivat alkaneet kaksi viikkoa sitten.".
Tuo virke tarkoittaa, että kaikki paheet olisivat alkaneet kaksi viikkoa aikaisemmin...ilmeisesti tästä ei ole kyse.
Ajatukseni: "Tupakointi oli yksi lukemattomista paheistani, jonka olin aloittanut kaksi viikkoa aikaisemmin.".
Täytesanat. Vältä niitä. Jooko? ...ei ole pakko jos ei tahdo...mutta... :D
Kirjoitat: "Savukkeiden kanssa ei edes varottu.".
Ajatukseni: "Savukkeiden kanssa ei varottu.".
Annoin arvosanaksi 4. Tämä johtuu kerronnan hienoisesta sekavuudesta. Kirjoitat hyvin, ja se mikä eniten häiritsi on persoonanmuutokset, nopeat sellaiset.
Esimerkki:
Kirjoitat: "En omistanut. Äidistä erkaantunut punatukka omisti vain ohuen hupparin, harmaan topin, ja farkkushortsit tennareineen. Huppu peitti epätavallisia kutreja. Tupakointi oli yksi lukemattomista paheistani, jotka olivat alkaneet kaksi viikkoa sitten.".
Kerrot ensin "minä muodossa", jonka jälkeen hyppäät kolmanteen persoonaan, ja palaat takaisin. Tyyli antaa kyllä taiteellisen vaikutelman, joka kuitenkaan ei oikein minuun iskenyt.
Kiitos!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1 |
Järjestys
|
1 kohdetta - näytetään 1 - 1 |
Kiitos palautteesta! Olen sitä niin kovasti odottanut! :)