Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Elämäni jorpakossa 2013-03-03 19:06:39 Alapo80
Arvosana 
 
2.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    March 03, 2013
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Hei JulMa!

Ihan alkuun kommenttiisi liittyen. Minä ainakin haluan, että jatkat, mutta sivuston luonteesta johtuen toivoisin, että seksikohtaukset pysyvät konservatiivisina :D

Mielestäni etenet hieman liian nopeasti. Tietyt seikat jäävät hämärän peittoon, etkä juuri avaa tarinan taustoja.
Tarkoittan tällä sitä, että esimerkiksi uni jäi ainakin minulle vaille merkitystä ja olisi ollut mukava tietää, minkälaista muutosta elämään oikein haluttiin, sillä muutosta selvästi haluttiin, mutta...

Mielestäni olet kirjoittanut hieman hosuen. Annan esimerkin.
Kirjoitat, " ” En kestä enään, olet koko ajan kotona. Välillä ulkona huorien kanssa”".
Eli tuos viimeinen lause on täysin irrallinen.
Ajatukseni, "En kestä enää, olet koko ajan kotona, kävisit välillä vaikka ulkona huorien kanssa.".

Kuitenkin paikoin kirjoitat todella hyvin, esimerkkinä "Hän pitää seksiä vain leikkinä, vaikka kyse pitäisi olla rakkaudesta." ja silti paikoin tuntui, että halusit vain nopeasti eteenpäin ja valmiiksi.

Olen kuitenkin utelias siitä, mihin elämä tuosta etenee ja toivvon, että saamme jatkoa tarinaan!

Kiitos!

Ps. Siirrän novellisi "Tarinat ja kertomukset" - osioon, sillä sadusta ei ole kyse :D

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS