Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Murha Hot
 
Murha 2015-07-10 19:36:15 takethiswaltz
Arvosana 
 
3.0
takethiswaltz Arvostellut: takethiswaltz    July 10, 2015
  -   Kaikki arvostelut

Kiitos tarinasta. Teksti eteni minusta sujuvasti ja loogisesti, mutta ei ihan iskenyt kokonaisuutena. Minusta tässä oli ainekset kokonaiseen romaaniin ja paketti tuntui nyt pikemminkin sellaisen luurangolta kuin itsenäiseltä novellilta. Toinen kysymykseni liittyi siihen, miksi tämä täytyi sijoittaa Amityvilleen. Tunnen toki kyseiseen paikkaan liittyvät taustatekstit, mutta minusta kokonaisuus ei olisi vaatinut niitä, vaan tämä olisi voinut yhtä hyvin tapahtua jossain tutummassakin ympäristössä. Taphtumien sijoittaminen kaukaiseen paikkaan synnytti ainakin minussa vieraantumisen tunteen eikä imenyt kiinnostavaan juoneen riittävän syvälle.
Kirjoitat kuitenkin joka tapauksessa hyvin sujuvasti, tekstiä on ilo lukea.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
20
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
StephenKing1
July 11, 2015
Report this comment
Kiitos arvosteluista! Ensinnäkin sijoitin tekstin Amityvilleen koska novelli perustui osittain kuulemaani tositarinaan (josta on tehty elokuva Amityville horror: God save, get out). "Mummo" oli tapahtunut oikeasti, samoin Ronald DeFeon murhat 1973 kello 3.00 yöllä, samaan aikaan päivästä kun George heräsi. Oikeastaan tuossa oli syy, miksi sijoitin tarinan Amityvilleen. Ja toiseksi minä itse ainakin pidän tarinoista, jotka sijoittauvat hiukan vieraimmille vesille.
Jos ihan kaikki olisi minun mielestäni temmattua, olisin sijoittanut tarinan jonnekin... ...esimerkiksi Kytäjän kartanoon, koska siellä kuulemma kummittelee.
Mutta kiva jos tekstiä oli ilo lukea!
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS