Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Annastiina 2015-04-23 10:21:38 Alapo80
Arvosana 
 
3.5
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    April 23, 2015
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Moikka nick53!

Tämä onkin erikoinen tarina. Ällöttävä, mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä! :D

Vältä puhekieltä silloin, kun muuten kirjoitat kirjakieltä.
"Hän oli vielä silloin minun työkaveri, kaunis ja ilkeä ihminen.".
vs
"Hän oli vielä silloin minun työkaverini, kaunis ja ilkeä ihminen.".
Puhekielellä: "Hän oli sillon viel mun työkaveri, kaunis ja ilkee.".
Mutta kerrontaan tuo ei oikein sovi :D Dialogiin ehkä

Mietin, että todella nopeasti käyt tapahtumat läpi. Jonkin verran tarkempaa dialogia, mutta muutoin hyvin ylimalkainen kerronta. Olisin toivonut, että tietyt kohtaukset, kuten Annastiinan surma, olisi käsitelty tarkemmin ja dialogi ja tapahtumat olisi kirjoitettu yksityiskohtaisesti.
Muutoin tuo nopeasti etenevä, pluskvamperfektiivissä etenevä kerronta sopii novelliin, mutta avainkohdat ja toiminnalliset kohtaukset olisi voinut olla yksityiskohtaisesti kirjoitettu.

Sinulla on selvästi tarinaniskijän taitoa ja mielikuvitusta! Nyt tuli hieman tunne, että haluat vain äkkiä tarinan paperille. Hieman lisää yksityiskohtia, ja hyvä tulee! :D

Pidin!

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
nick53
April 23, 2015
Report this comment
Kiitos arvosteluista, kaikille arvostelijoille (toivottavasti kiitokset välittyvät kaikille arvostelijoille näin ylläpidon palautetta kommentoimalla). Oikeanlaisessa tyylissä on hakemista. Selittäminen on pahasta, niin minulle on kerrottu, mutta nyt kun olen kartellut sitä on alettu kaivata yksityiskohtaisempaa kerrontaa. No, oli miten oli, jos kirjoittaja ei onnistu kirjoittamaan lukijoita miellyttävää tekstiä niin puute ja vajavuus on kirjoittajassa, yksiselitteisesti. Kiitos vielä uudelleen.
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS