Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Rauniokaupungin roviot (luku 1) 2013-02-02 10:38:33 Ullepa
Arvosana 
 
N/A
Arvostellut: Ullepa    February 02, 2013

Hei.

Suoraa sanottuna tarinasi on melkoista sekasotkua. En sano tätä pahalla, mutta ainakin itselläni oli vaikeuksia pysyä mukana. Yritä parannella kappalejakoa ja hidasta kerrontaasi. Kerrotavaa on paljon ja se on aivan liian vauhdikasta. Tekstin alussa on hyvää kuvailua, mutta esim. " Nämä hahmot vain ovat ääniä; kovia, kirkuvia, koomasta herättäviä." Kohta on epäselvä. Mitä tarkoitat ilmaisulla "koomasta herättäviä"?

Paras tapa kehittää kirjoitustaitoja on yksinkertaisesti lukemalla muiden novelleja ja kirjoja yleensä. Kiinnittää erityistä huomiota lukiessasi kuvailuun, kerrontaan ja hahmoihin.

Kannustan harjoittelemaan mainitsemiani asioita, harjoittelulla, kritiikin vastaanottamisella ja lukemalla omia kirjoituksiaan yhä uudelleen ja uudelleen tekee sinusta paremman kirjoittajan.

Ei muuta.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
01
Report this review

Kommentit

1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Järjestys 
Deathless
February 11, 2013
Report this comment
Kiitokset kommentista! Minun on hyvin vaikea pitää tahti tarpeeksi hitaana, mutta sitä on syytä harjoitella. Olen täysin samaa mieltä kanssasi, että kerrottavaa on paljon, enkä oikein osaa jakaa sitä. Mielessäni kaikuu vain, että "nyt se lukija varmaan miettii miten tässä on, pitäisiköhän tämä nyt selittää, kyllä minä sen nyt selitän, jotta ei jää epäselväksi." Ja sitten se onkin yhtä sekavaa pullamössöä. Tuo: "Nämä hahmot vain ovat ääniä; kovia, kirkuvia, koomasta herättäviä." on oikeastaan aika kuvainnollinen, sen saa päätellä mielessään ihan itse, mutta yritäns selkiyttää sitä ehkä jotenkin.
Kiitokset vielä :)
1 kohdetta - näytetään 1 - 1
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS