Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Aalloilla Hot
 
Aalloilla 2017-11-27 16:24:32 Tojutu
Arvosana 
 
3.0
Tojutu Arvostellut: Tojutu    November 27, 2017
Top 500 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Niin, mitähän tähän sanoisi? Ainakin minun mielestä teksti kulkee ihan hyvin ja loogisesti eteenpäin, eli siinä ei ole kauheasti hiottavaa, mutta - ikävä sanoa -, tarinan aihe ja teema on kyllä sen verran epämielenkiintoisia, että haukotuttamaan rupesi.

Mutta, vaikka sanonkin noin ankarasti, niin silti haluan todellakin huomauttaa sinua siitä, että kyllä sinä osaat kirjoittaa, ja jos tuo tosiaan on ensimmäinen kunnon yrityksesi kirjoittaa hyvä ja reipas novelli, niin siitä kyllä näkee, että lahjoja on. Muistan kun itse joskus kirjoitin ensimmäisen novellimittaisen tarinani, niin kyllä sekin aika skeidaan oli kaikin puolin ja siihen verrattuna tarinasi on mestariteos, tsemppiä vaan ja ei muuta kuin rupeat kirjoittamaan lisää ja lisää omia tarinoitasi niin hyvä tulee! =)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
40
Report this review

Kommentit

2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Järjestys 
tomppa
November 27, 2017
Report this comment
Kiitos kommenteista. Tämä oli tosiaan ensimmäinen novelli. Jos nyt kirjoittaisin tuon uudestaan, niin kirjoittaisin asioita hieman toisin. No, kuten joku on jossain kirjoittanut, niin kirjoittamaan voi oppia vain kirjoittamalla lisää:)
In reply to an earlier comment
Tojutu
November 27, 2017
Report this comment
Joo, ei muuta kuin lisää tarinaa kehiin ja mistään ei kannata lannistua,ei varinkaan netissä, itsekin olen kirjoitellut omia tarinoita jo useamman kymmentä vuotta, mutta silti kirjoitukseni herättävät eri ihmisissä eri fiiliksiä ja näkemyksiä, joten koitan luottaa jokaisessa kirjoituksessani vahvasti myös omaan sisäiseen intuitiooni ja sitä suosittlen myös muille, kriittinen mutta kuitenkin kehittävä palaute on aina hyvä juttu ja siihen kannattaa varmaan keskittyä, hyvä meininki sinulla on!
2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS