Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Puiden kuiske ~osa 1~ toinen paranneltu versio ja lopussa lisäystä tarinaan 2017-11-13 04:58:14 boxo
Arvosana 
 
1.5
boxo Arvostellut: boxo    November 13, 2017
Top 10 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Moi,en voi antaa enempää pisteitä millään sori vaan. Ja nuokin tulevat pääasiassa vain alkutarinan juonesta. Eli siitä että tyttö teleporttailee tahtomattaan minne sattuu.
Tästä juonesta olisi saanut makoisan tarinan, mutta se loppuu ikäänkuin kesken, ja alat ottaan mukaan ihme noitajuttuja Harry Potter tyyliin. Tästä juonen muutoksesta en tykännyt ollenkaan,vihaan sitä.
Sitten vähän moitteita itse tarinan kirjoituksesta..
Alussa tapahtuu vaikka mitä viikkojen ajan, ja sitten yhtäkkiä laitat mukaan täysin
epäloogisesti että " muutimme tänne lähipäivinä " ??? Tuo muuttojuttuhan olisi pitänyt laittaa ihan tarinan alkuun,siis ensimmäiseksi..siis tyyliin : Olimme juuri muuttaneet uudelle paikkakunnalle,pieneen rauhalliseen kylään,kun kaikki alkoi.....
Kukkaisporttien on mielestäni yhdyssana.
Koulussa, siis rakennuksessa ei kyllä ole REUNAA.
..." niin makeis- kuin autojen varaosakauppojakin "..tuostahan tulee mielleyhtymä että makeisien varaosakauppoja !!( ja pois nuo turhat " kin " päätteet.)
Mitenkäs tuoksu voi olla unelias?? Siinä taas harmittava lapsus tullut, unettava olisi oikein.
Vielä yksi tosi ärsyttävä kohtaus: Kun tyttö herää purosta jalat niin kylminä etteivät ne toimineet, niin miten hän sitten pääsi kotiin? Kun kerran kylmät sammaleetkaan eivät auttaneet. Jätät kohtauksen pahasti kesken, kuin vähättelisit
lukijaa että no kuvitelkoot itse miten se sieltä selvisi, mä en viitti enempää kertoa..Kyllä sinulla olisi ikävä kyllä tässä vielä paljon parannettavaa...

Sitten yksi pieni kehu, olet saanut tehtyä yhden tosi hauskan ja hyvin keksityn
lauseen: ..." kymmenen kiloa meikkiä naamassa, hirveet pakarat ja poikia ympärillä kuin kaloja järvessä"
Toivon tsemppiä jatkoon.

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
00
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS