Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
 
Yuugi ja kumppanit 2 luku 2017-01-31 06:21:26 Caty
Arvosana 
 
2.0
Caty Arvostellut: Caty    January 31, 2017
Top 500 Arvostelijat  -   Kaikki arvostelut

Luin muutaman osan tarinastasi, olet hyvin tuottelias:) Kiinnitin huomiotani muutamaan seikkaan mutta tämä on toki vain minun mielipiteeni! Tekstissäsi oli jonkun verran kirjoitusvirheitä ja se antaa viimeistelemättömän leiman. Yhdyssanoihin kannattaa myös kiinnittää huomiota, samoin lauserakenteisiin. Eri pituisilla virkkeillä tekstiin saisi vaihtelevuutta. Sisällöllisesti tarina etenee kyllä tavallaan mutta tiettyä irrallisuutta on siellä täällä havaittavisssa.
Pientä hienosäätöä, niin lukijan on helpompi seurata tapahtumia:)

Jäin miettimään myös kirjoittajan ikää ja sitä, kuinka kauan hän on kirjoittamista harrastanut, sillä tietynlaista tuoreutta tekstistä oli aistittavissa:)

Saatan kommentoida lisää, kunhan olen lukenut koko tarinan. Kiitos kirjoituksestasi, älä säikähdä tähtien määrää...mie oon sen verran tiukka täti etten voi kovin korkeita pisteitä antaa. Minulle kaikki kirjoittajat ovat täällä samalla viivalla ja sen takia pisteytyskin on varsin armotonta:)

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Järjestys 
Conall
February 05, 2017
Report this comment
Juu en säikähtänyt arvosteluasi. Mitä tarinoihini tulee Yuugi ja kumppanit sarjan ensimmäiset osat kirjoittin muistaakseni vuonna 2013-2014. Olin tuolloin 14-15 vuotta. Minulla on lukihäiriö, joka vaikuttaa todella suuresti kirjoituksiini, minkä vuoksi minun on hankala huomata teksteissäni olevat virheet vielä nyky päivänäkin.

Yuugi ja kumppanit ovat siis yksi vanhemmista sarja teksteistäni, joiden viimeiset jaksot ovat vielä pahasti työn alla. Miksi siis latasin näin vanhan tekstin tänne näin? Haluan kuulla mielipiteitä kirjoituksistani, vaikka niissä olisikin virheitä.

En erota lukiessa omista teksteistäni kai koskaan virheitä, mutta tämä ei tietenkään estä minua kirjoittamasta. Aivoni vain rekisteröivät kaiken kirjoittamani oikeaksi, vaikka näin ei ole. Toivottavasti virheet eivät haittaa hirveästi lukeista. Pyydän niitä syvästi anteeksi.
Conall
February 05, 2017
Report this comment
Jäi ensimmäisestä viestistäni kertomatta, että kirjoitusta olen harrastanut jo ala-asteelta lähtien. Vaikka sitä ei virheistä uskoisi :)
2 kohdetta - näytetään 1 - 2
Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS