Käyttäjätunnus:

Salasana:

Liity! Apua

Review Detail

 
Destiny Hot
 
Destiny 2013-08-27 14:42:04 Alapo80
Arvosana 
 
3.0
Alapo80 Arvostellut: Alapo80    August 27, 2013
#1 Arvostelija  -   Kaikki arvostelut

Hei tindenius!

Hieno ajatus! Tällaiset kuolemanjälkeistä pohdiskelevat aiheet ovat mielenkiintoisia, eikä Sinun tarinasi ole poikkeus.

Mieti aina tarkkaan mitä haluat sanoa, ja miten.
Kirjoitat: "En pysty hillitsemään uteliaisuuttani ja astun kujalle.".
Ajatukseni: "En pysty hillitsemään uteliaisuuttani, vaan astun kujalle.".
Eli mielestäni "vaan" on parempi, sillä henkilö ei kyennyt tekemään jotain haluamallaan tavalla, vaan tekikin jotenkin toisin. Esimerkiksi "Pystyin hillitsemään itseni, ja käännyin pois.", olisi sellainen johon "ja" sopisi.

Kirjoitat: " ''Olen Auroora. Minun tehtäväni on arvioida pääsetkö sinä taivaaseen vai helvettiin.''".
Tuohan tarkoittaisi sitä, että myös helvettiin päästään :D
Ajatukseni: " ''Olen Auroora. Minun tehtäväni on arvioida pääsetkö sinä taivaaseen, vai joudutko helvettiin.''".

Väitän että olisit saanut aiheesta paljon enemmän irti. Noin lyhyeen määrään mahtuu todella nihkeästi asiaa. Tietynlaisen mielikuvan henkilöistä saa, ja kuitenkin ne ovat melko raapaistuja. Esimerkiksi se, että miksi päähenkilö oli liian hyvä ja liian huono? Jotain konkreettista olisi voinut olla. Tekoja, sanoja, ajatuksia jne. Jotain sellaista, joka olisi auttanut lukijaa tuomitsemaan Samin kulkemaan ikuisesti maan päällä.

Kuitenkin, vaikka nyt negatiivista tulikin, Sinä kirjoitat hyvin ja ajatus oli mainio. Ja vaikka hieman jäikin pintapuoliseksi, niin tarina säilytti mielenkiinnon, eikä alkanut puuduttamaan kesken kaiken.

Kiitos!

Oliko tämä arvostelu hyödyllinen? 
10
Report this review

Kommentit

Powered by JReviews
KIRJOITA   ARVOSTELE    JULKAIS